Brev:
Vores søn vil ikke spise - 7 mdr.
16. november 2008
Alder:
7 mdr.
Vores søn vil ikke spise - 7 mdr.
Hej Helen,
Vores søn (3. barn) vil ikke spise. Jeg har prøvet med alt mulig forskellig mad (både købe og hjemmelavet), men jeg får det lige tilbage i hovedet.
Et par gange har jeg prøvet at sidde i 1/2-1 time for at få ham til at spise bare en lille skål grød, men det har jeg simpelthen ikke tålmodighed til hver gang han skal spise.
Han får MME ved siden af. Jeg har prøvet at give ham skemad i stedet for MME til frokost, men det eneste resultat der kommer ud af det er en skrup hysterisk dreng.
Så har jeg prøvet at give ham en lille flaske MME for så derefter at give ham mad, men det gik ikke meget bedre.
Jeg har også holdt en pause på 3 dage, men det hjalp heller ikke på lysten.
Han kan godt lide at sidde med en tvebak eller en riskiks, men det bliver han jo ikke mæt af.
Han sidder i en højstol - kan det have noget påvirkning?? Han sidder fint i den og kan sagtens sidde selv på gulvet også.
Hvad kan jeg gøre for at få ham til at spise?
Med venlig hilsen
Jeanette